Hoe heet dit nummer? Vanmorgen gezien op MTV

Vanmorgen zag ik een korte, vreemde clip op MTV. Ik geloof met 2 jongens en een blonde meid. Ze staan/zitten ergens buiten met zn 3en naast elkaar. Het is een soort new kids-volk en "zingen" engels. De "leadzanger" staat in alleen een korte broek met zn zaakie te zwaaien en heeft het over beatboxen geloof ik en t meisje kweelt ook nog wat. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ik denk dat je (die antwoord) bedoelt het nr weet ik niet zoek maar ff op youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wel wat je bedoelt, maar weet niet meer zeker maar zoals hier boven al gezegd word volgens mij heten ze 'die antwoord'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag want het antwoord is : Die Antwoord