Hoeveel kost een amateur dj ongeveer voor één avond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschild heel erg en dus is er geen zinning antwoord op deze vraag te geven. Ik zou even googlen als ik jou was. Toegevoegd na 21 seconden:
*zinnig

Het beste antwoord

ligt er aan of hij moet reizen en hoe jong die is en wat voor feest etc. E.100 -150
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo'n 150 euro inclusief apparatuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor apparatuur? Compleet geluid en licht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8 lampen en een paar goede boxen en een mengpaneel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke. Ik wou het eigenlijk even weten, omdat we (ik en mijn neef) zelf ook draaien maar nog niet precies weten wat te vragen. Wij gebruiken 6-8 speakers, 2 t-bars met ledspots, 4 par-cans, 2 versterkers (700W), crossover, dubbele cd-speler, draadloze microfoons en nog 4 overige discolampen. Waar zou jou prijs nu ongeveer op komen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je op 150 euro? Ik ken amateur dj's die het voor een krat bier doen die verder gewoon goed draaien, dus ik weet niet hoe je aan die 150 komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet mijn prijs maar die van een vriend voor een basisshowtje dus waar jouw prijs ongeveer uit zou moeten komen moet je zelf een beetje bepalen.
Het licht er ook een beetje aan van hoe ver hij komt, je moet ook vragen waar hij op draait.. Want als hij met een slechte set aankomt zou ik al minder betalen, Als je hem kent en hij woont vlakbij is het makkelijker en hoef je hem niet zoveel te betalen, ook licht het eraan of het een groot feest is..

Uiteindelijk kom je ongeveer op 50 euro of minder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste gwn 200 in je portomee stoppen als je niet weet of ie goed draait! En dan geef je wat aan t einde! Ik zou het liefst 120 doen!