Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben opzoek naar een nieuwe gitaar Ik speel vooral pop-punk zoals sum 41, good charlotte. ik wil een gitaar die daar mooi bijpast voor zo'n 600euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
537

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij dat soort muziek heb je niet echt een speciale gitaar nodig. Het zijn vooral de effectpedalen die het hem maken. Volgens mij gebruiken zij een Les Paul (niet de studio versie) en vele soorten Ibanez (is meer bekend om zijn goede geluid voor metal, maar pop-punk vind zichzelf ook altijd heel wat en gebruiken ook vaak Ibanez :P).

Maar nogmaals, dat soort muziek is best wel eentonig en daar heb je echt geen gitaar voor nodig van meer dan 600 euro. Misschien is het beter om te investeren (ik weet niet wat voor soort gitaar en versterker je nu hebt) in bijvoorbeeld effectpedalen of een betere versterker.

Als je dus gewoon een gitaar wilt, kan je bijvoorbeeld voor een Epiphone Les Paul gaan, daar komt ook al een goed geluid uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding