wat zingt dat kindje in het liedje van tik tak - dj chuckie?

Mijn nichtje van 3 verstaat namelijk: druppeltje in de regen.. dit is het natuurlijk niet, maar ik versta het nu ook, kan iemand mij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is een Nederlands kinderliedje die uiteraard zwaar wordt geremixt. hier de tekst van het originele kinderliedje, het kind zingt dus dit: "Druppeltjes op mijn regenjas" Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Toegevoegd na 1 minuut: P.s. Chucky is Nederlands, dus jouw nichtje is zo gek nog niet dat ze dat verstaat! ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100