hoeveel bezoekers trok Tiesto in zijn Gelredome optreden?

tiesto geeft nu in LA voor 26.000 mensen een optreden en dat is 'het grootste dj optreden van Amerika'. Ben benieuwd hoeveel mensen er in Geldredome waren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Bij elk optreden van Tiësto in GelreDome waren 25.000 bezoekers.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je "Tiësto in concert" bedoelt, wat op 10 mei 2003 in het Gelredome plaatsvond, dan waren daar meer dan 25.000 mensen bij aanwezig. Dat was de eerste keer dat er een DJ in een stadion optrad.
Amadea
12 jaar geleden
De concerten van Tiesto waren beiden compleet uitverkocht. In het Gelredome kunnen bij concerten 34.000 bezoekers naar binnen, dus 2 maal Gelredome vol is 2 maal 34.000 man publiek!