Welk liedje is dit?

Het is een hit van nu, alhoewel ik het alleen hier in de buurt heb gehoord niet op MTV ofzo, maar het is een Frans liedje en daarvan een house remix. Je hoort een man in t Frans zingen en af en toe een kinderkoortje erbij, totdat de man een zin uitblehrt, en dat is dan zo gemixed dat hij beh beh beh bebe beh beh beh zegt. (klinkt echt suf zo -.-) en dan begint de house/dance muziek. Ik kan me de naam niet herinneren weet alleendat het een vrij lange naam was iet van blabla 2011 remix.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
behbehbeh van blablabla, juist ja :P

Antwoorden (1)

Is het misschien een remix van Les Poppys met Non non rien n'a change?