hoe heten de albums van bruno mars?

en hoeveel albums heeft hij eigenlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

doo - wops & hooligans
“The Grenade Sessions”
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Woops & hooligans volgensmij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen maar doo woops and hooligans. Maar volgens mij is er een nieuwe cd op komst, hij is er nu nog niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik weet nog wel een site ik mag het eigenlijk niet doen omdat ik zelf op een radio zender draai op internet maar zal het wel doen voor jullie kijk eens op www.demegaman.in daar staat het wel en als je het bestand wilt downloaden niet de megaman maar de muziek moet je er achteraan .rar intypen dan komt alles goed ik hoop dat het werkt wens je er anders veel sterkte mee en alle nieuwe cd,s komen er nieuw op te staan en alles is gratis kijk en luister zal ik zeggen.