Ik wil muziek op youtube zetten met een foto en dan zegt die dit : Mislukt (het videobestand kan niet worden geconverteerd) ? Wat moet ik nu doen ?

wat moet ik doen als die dit zegt : Mislukt (het videobestand kan niet worden geconverteerd) ?
Want ik wil m'n filmpje online zetten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Je zal eerst in bijvoorbeeld "windows live moviemaker" van dat muziekje en die foto een filmpje moeten maken. Daarna kan je het uploaden op youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open moviemaker drop de foto erin, ergens in een menu kan je de lengte van de foto aangeven in tijd. Gooi de mp3 erin (gewoon slepen). Even de lengte van de foto aanpassen aan de lengte van de mp3 en je film uitschrijven, dat is wat anders dan een project opslaan trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En eat voor bestand heb je nu dan? Speelt het goed af op je pc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het type bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.wmv .avi (rechtermuisklik op een bestand en dan eigenschappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar ga je al, dat is dus een project geen filmpje! Je moet het project als film uitschrijven. Dat staat als Save movie as of Sla film/video op als. Niet Project opslaan. Dat is de hele fout.
Je moet zorgen dat je in windows live movie maker op het tabblad start staat (bovenaan je scherm). Dan kijk je rechtsboven staat de knopfilm opslaan. Dan kies je ene mogelijkheid (high definition werkt prima voor youtube). En dan gaat hij hem opslaan. Daarna kun je dat bestand bij youtube uploaden.