Wat bedoelt Lil Wayne met 'Grinding' in de track My Life?

And I'm grinding 'till I'm tierd 'cause they say you ain't grinding 'till you're tierd. So I'm grinding with my eyes wide, looking to find, a way to the day, a life for the night. Dear lord you've done took so many of my people I'm just wondering why you haven't took my life, like what the hell am I doin' .. ofzoiets

Heb 't opgezocht, als vertaling krijg ik 'slijpen', snap nog steeds niet wat Wayne hiermee bedoelt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het is de omschrijving van een niet nader vermelde activiteit. In letterlijke zin betekenen de woorden niets, ze zijn gekozen omdat het mooi in het ritme past. Maar figuurlijk gaat het in zulke gevallen meestal om het roken van wiet, het bezig zijn met seksuele activiteiten, of het rijden in een auto met grote bumpers.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon dat ie aant chillen is