hoeveel kan ik vragen voor een feestje van kinderen van 11/12 en zo als dj?

ik ben laatst begonnen met djen en ik ga voor feestjes optreden van kinderen van ongeveer 11/12 en zo en ik heb een draaitafel en lichten maar ik weet niet hoeveel ik kan vragen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Je kan proberen in te schatten hoeveel de mensen kunnen missen. Bij rijke mensen kun je meer vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ligt er aan als je de hele avond moet kan je wel 50-80 euro vragen denk. Alleen als je 3 uurtjes in de middg moet zou ik iets minder vragen, en als je het niet weet vraag dan eerst aande ouders hoeveel ze er voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K3 tientjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je zelf aangeeft ben je pas begonnen. Als je pas begint moet je het zien als een leermoment, en niet al te veel geld voor vragen.

8 euro per uur vind ik niet slecht bijvoorbeeld. Heel veel succes in ieder geval.