Ik zoek de artiest/zangeres Sam (zie beschrijving)

Ik heb heel lang geleden een groene cd gekregen met twee liedjes van ene Sam. De cd heet She. Ik weet alleen dat de zangeres blond (krullend?) haar had, maar het hoesje heb ik niet meer... Dit is een stukje uit het refrein van het nummer She: "you're the one, you are mine, you are so many things. You're the one on my mind...." weet iemand wie deze zangeres is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je de complete tekst:
http://www.lyricsvip.com/Sam/She-Lyrics.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah bedankt!!

Het beste antwoord

er is niet zo veel te vinden over haar. Behalve bij de VPRO die twee liedjes, zie http://3voor12.vpro.nl/artiesten/artiest/21899120 .
Misschien kunnen ze je bij de vpro verder helpen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!

Andere antwoorden (2)

Red red wine
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je hiermee?
Het was een single die in 2006 door het tijdschrift Flair werd uitgegeven. De liedjes waren 'She' en 'Last man standing', gecomponeerd door Klaas Berings. Hier kan je een stukje horen van She: http://www.m-ost.nl/p/35.html?product_id=96&video_id=137&page_type=commercials&m=2
Sam is bekend geworden door de commercials voor Flair. Meer over haar dan dat het een Belgische zangeres is kan ik niet vinden.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke heel erg bedankt! Ja dat is de cd hoes die eromheen zat!