Weet iemand de titel van een kerstnummer met de tekst "one a should cause a round" ?

Hallo weet iemand de titel van dit kerstnummer

Ik weet dat er ergens aan t einde one a should cause a round word gezongen

T word gezongen door een vrouw vgm
En was heel vaak rond kerst 2019 te horen

Alleen tegenwoordig hoor ik t niet meer echt:(

2 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

Kan het zijn dat je de tekst verkeerd hebt verstaan/onthouden en dat het moet zijn: Watch out, look around? Want dan bedoel je misschien dit liedje: Melanie Thornton - Wonderful Dream (holidays are coming) ?

Obv de informatie uit je vraag is dat het enige dat ik kan bedenken dat in de buurt komt.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Dat moet 'm wel zijn. Het klinkt in mijn oren meer als 'One shout' dan als 'Watch out'.
LosWestrik
2 jaar geleden
Helemaal top idd dat is em heel erg bedankt
LosWestrik
2 jaar geleden
Weet u toevallig ook het andere nummer die ik had waarvan ik de tekst niet weet
T is iets met not gone away the one that you know of the think that you know T was een nummer van vroeger uit de jaren 19 en dan vanaf 1945 kan t zijn geweest
T werd gezongen door een vrouw t begin is t vrij hoog en t refrein is normale hoogte qua toon hoogte
Tis een vrij rustig nummer met wel redelijk een ritme Verder weet ik niks erover hopelijk kunt u me helpen want ben al heel lang opzoek naar t nummer
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Fijn dat deze de juiste was! Ik heb naar het andere nummer ook gezocht, maar helaas, zonder echt een 90% zeker stukje tekst of tijdsperiode oid gaat me dat niet lukken. Ik heb alle voor de hand liggende opties geprobeerd, aangezien er in die periode misschien toch iets minder zangeressen waren, maar er kwam niets voorbij dat in de buurt leek te komen. Als u me nog iets aan aanvullende hints kunt geven, wil ik het met alle plezier nog eens proberen! Alles kan helpen - type stem, type muziek, iets meer afgebakende periode? Wat dan ook.
Voor nu moet ik het helaas opgeven.