Wie kan me zeggen tot welk genre dit behoort zonder naar de artiest te kijken?

Niet naar de artiest kijken, puur op het gehoor ajb! Ik ben namelijk niet zo thuis in de genres qua muziek...

http://www.youtube.com/watch?v=APiTw-PmQg0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Je zou het Pop Rock kunnen noemen, met wat Emo (alternatieve) invloeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alternative Rock, Indie Rock, Pop-punk, Emo.

Niet naar de artiest gekeken maar wel op wikipedia ;)Persoonlijk geloof ik niet zo in muziekgenres...

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze site is een poll maar dan moet je wel facebook oid hebben...

http://www.sodahead.com/entertainment/what-genre-of-music-do-you-think-the-plain-white-ts-goes-under/question-40731/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amerikaanse mtv reality soap rock. verschrikkelijk als je het mij vraagt. een wall of sound maar niet op de manier waarom satan het bedoelt heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
erg commerciële popmuziek listig verpakt in gitaarriffs. dit soort muziek word veelal gebruikt in mtv shows (die geen muziek meer uitzend tegenwoordig maar alleen hun eigen realityshows). my super decadent sweet 16, made etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat is eigenlijk wel waar. Het komt denk ik vooral omdat het makkelijk is om te horen. Ik hou van muziek waar je naar moet luisteren, niet waar je van moet horen. Dat is denk ik een punt van deze band: zij maken gebruik van goede muziekstukken die al vaak zijn gebruikt, maar waar ze toch van weten dat het aanslaat.