Vanmorgen op MTV, maar wie is de artiest nou!!? HELP!HELP!HELP!

Middag!

Nummer was vanmorgen tussen 9 en 10 op MTV.
Ik was net te laat met kijken wie het was, maar het is een solo zanger, steeds met capuchon op.

Hij loopt zo te zien door een woon wijk die gesloopt word.
En er blijft me iets hangen van: Sun don't/ain't shine at night. Hoewel zoeken met google niets op leverde!?

Accent lijkt mij in ieder geval de engelse kant uit.

Ik hoop dat iemand heeft op gelet!

See Yaa!!

Toegevoegd na 20 minuten:
Een blanke man, en met gesloopt bedoel ik zonder geweld ;)..

Iemand? please?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Run this town - Jay-z en Rihanna?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je Chef's Special - Birds?