Hoe heet dat leidje van die clip met die vrouw met die cowboylaarzen?

er is een liedje, ik denk dat het nu zon 4/5 jaar oud is. In de clip danst een groepje in een soort trailerpark. Iemand wordt in bezit genomen door aliens (??) De zangeres draagt cowboylaarzen en ze draagt een hotpants( nee geen Jessica Simpson) het is een up tempo pop liedje en ik heb geen idee meer hoe de tekst ging. In mijn herinnering heeft de zangeres blond haar tot op de schouders en die aliens spelen een grote rol, er was ook nog iets met groene rook... Weet iemand hoe dit liedje heet en de artiest?

Toegevoegd na 25 minuten:
chips, van Chipz, die band voor kinderen? Nee, ik heb chips in black geoogled en er stond nuttigs bij...

Toegevoegd na 31 minuten:
oow wat dom van me, ik bedoel, er stond NIKS nuttigs bij :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

het klinkt echt als chipz XD is dit em niet?http://www.youtube.com/watch?v=hwQQYyl_Mnc
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je omschrijving doet me denken aan Don't tell me van Madonna. Maar die Aliens....?

http://www.youtube.com/watch?v=gLFWRDsx5AI&feature=relmfu