Hoe kan je gratis op de iPod touch 4gr muziek downloaden?

Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Hmmm..
Ik zou met download pro (gratis) op t internet gaan (via wifi).
En daar muziek downloaden via websites.
Een leuke site is "Dilandau" daar typ je de titel en in hij vindt vanalles klik aan (download) en luisteren maar!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja he! Je vindt er vanalles op, ook remixen, covers en soms 'rare/unreleased" muziek echt heel relaxt!
ik download altijd gratis via www.listentoyoutube.com
maar ik weet niet of dat ook speciaal voor ipod is... probeer maar, je hoeft alleen maar de url van het liedje via www.youtube.com in te voeren.