Een lekker swingend nummer voor een optreden?

We zoeken nog een nummer, we doen al if I aint got you van alecia en used to love you van john legend. We zoeken nu een wat drukkere swingendere.

Er moet bassgitaar, piano, keyboard en drums gebruikt kunnen worden! :)

Toegevoegd na 47 minuten:
Ohja, de zangeres is meer een 'alecia keys' zangeres zeg maar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

I got a feeling, van de Black Eyed Peas doet het altijd goed bij een feestje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet zeker of alle instrumenten er in zittenmaar vem dancer kuduro van lucenso is een lekker druk/swingend nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige drukke (dance)liedjes kun je ook op de piano gaan spelen, terwijl ze toch redelijk swingend blijven. (Zie bron)

Weet niet of dit een beetje is wat je bedoelt..