Ik zoek een liedje, dat ook wel op comedy central te horen is. (vraagteken is verplicht?)

Ze kondigen 'Married with Children' aan, wat precies weet ik ook niet. Ook werd er in gezegd dat delen niet verstandig was. Als ik het op virtual keyboard speel (zie linkje) klinkt het zo:

F E E D , F E E F

(Dit is dan het refreintje, met het aanstekelijke deuntje erin, en de komma staat voor een halve seconde rust, voor de rest komen de noten vlot achter elkaar aan)

Er wordt ook in gezongen, en die stem lijkt verdacht veel op die van Phil Collins als ik het zo hoor. Er zit ook nog een fluitdeuntje in, maar die is wel heel snel om na te spelen :)

Link: http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/music/piano/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
12 jaar geleden
De eerste zin had je bijvoorbeeld zo kunnen opstellen:
Welk liedje is op Comedy Central te horen?

Het beste antwoord

Zo begint "You can call me Al" van Paul Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is hem :D Dankjewel!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke video ook, trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad ;) Nou, ik geef jou het beste antwoord hoor, eerlijk verdiend :)

Andere antwoorden (2)

love and marriage van Frank sinatra
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Love And marriage, Sinatra ???

De tune van Married with Children
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de intro inderdaad, maar ik zoek de promo. Ik weet zo even niet meer wat er ook alweer aan werd gekondigd, maar ik zal even op youtube zoeken of ik die promo kan vinden. Toch bedankt voor het antwoord ;)