Kan iemand mij vertellen hoe ik muziek van youtube naar windows media player krijg ?

Voor mijn moeder wil ik het Jamboreelied downloaden maar kan dit alleen vinden op youtube.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
8.3K

Het beste antwoord

Ik download via www.download.com youtube converter waarmee je ze ook gelijk in formaat ipod/iphone/psp kan zetten en ook wma,aac,mp3 enzo en ik gebruikt als player VLC werkt erg goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dit antwoord vond ik op WikiAnswers. Ik ken het genoemde programma en de online service zelf niet, maar lijkt me iets om te proberen:

"There is a program I found called tubehunter or tubehunter ultra. You can download the full version at mininova for FREE.

I use it all the time to DOWNLOAD mp3's or videos from youtube. It works fast and works well too. Then just drag & drop the videos from the tubehunter folder into your media player.

You can try online services like youconvertit."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan wel, maar of je het moet willen is een tweede. De kwaliteit van het geluid van Youtube is dermate dramatisch dat ik adviseer de te vinden muziek via andere kanalen te bemachtigen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een Youtube converter. Dat zorgt er voor dat een je een youtube filmpje wordt omgezet tot bijvoorbeeld mp3. Op google vindt verschillende van dit soort programma's. (http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=youtube+converter+mp3&meta=&aq=1&oq=youtube+con)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik download soms you tube of google foilmpjes met realplayer. Tijdens de installatie kun je aangeven of je de knop download video installeren. De filmpjes zijn in swf formaat. Media player kan geen swf formaat afdraaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
easy as cake: http://www.zamzar.com/

- url plakken
- formaat kiezen ( in dit geval mp3)
- je mailadres intypen
- na een paar minuutjes krijg je een mail met de downloadlink
- eenmaal gedownload heb je dus je YT filmpje als audio mp3
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het makkelijkst gaat het via v downloader deze is gratis te downloaden efen instaleren en dan aan de slag zet in vd.rechts bovenin de actie die je wilt uitvoeren bv mp3 of helebestand inc.beeld open you tube en vd. en zet vd. in je werkbalk dan bij yt.filmpje opzoeken dan dan pijltje op de www en kopieeren vd. gaat nu knipperen en vraagt om opslaan dan afwachten en met 2 min heb je het nummer tussen jouw muziek staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom moet het in Windhoos Media player formaat? En waarom uberhaupt omzetten? Ik zou zeggen, gebruik een andere speler als WMP het niet kan/wil.

Ik gebruik deze site meestal om te downloaden.
http://youtubedownload.nl