weet iemand nog of er cafés, barren, of kroegen of iets zijn waarnog regelmatig bandjes optreden of iets dergelijks? liefst in Rotterdam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Zeker weten! Rotown natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha yupp die was ik vergeten;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vandaar je nickname!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nouuuu dat is flauww!!xD

Andere antwoorden (2)

Het Bootleg DJ Café is een favoriete plek van vele dj’s, producers en iedereen die op zoek is naar een party met topmuziek. Het geldt als podium voor zowel nieuw talent als gevestigde namen. Het café heeft hiermee een vaste plek verworven in de Rotterdamse scene.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rotown, zoals eerder gezegd is er dus. Ook is er nog De Baroeg, dat is wel een stuk meer alternatief dan Rotown, maar ook heel gezellig! In de buurt van Rotterdam, zoals Zoetermeer en Lansingerland, zijn ook nog heel veel kroegen te vinden, zoals De Rotonde en Jj's Music House.