Naar welke muziek luisteren kinderen van de basisschool.

Voor de kindervakantieweek in ons dorp ben ik een muziekquiz aan het maken waar een aantal intro's van muziek en tv programma's. Ik weet allen niet waar kinderen vanaf groep 4 naar luisteren en waar ze naar kijken op tv. Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.5K

Het beste antwoord

Hoi Jodelkip,

Ik kan wel antwoord geven op je vraag, omdat ik door de jaren heen heeel veel oppaskindjes heb gehad.

Muziek
- K3
- Kinderen voor kinderen (nog steeds populair).
- Mega Mindy
- Meestal luisteren kinderen ook naar pop-muziek.
Dit was erg populair bij mijn oppaskindjes (van 8 tot 11): Justin Bieber, Lily Allen, Ali B, Katy Perry, Lady Gaga etcetera)
-

Televisie
- Dat programma met k3 (hoe heette het nou ook al weer?).
- Mega Mindy
- Het jeugdjournaal
- Het klokhuis
- Spangas
- Icarly
- Amika
- De smurfen
- Spongebob Squarepants
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enorm bedankt voor je antwoord!!! Ik ga dit er allemaal instoppen... Ik heb al wel een paar dingen van toen ik klein was... Dan kan de leiding ook meedoen :) bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan hoor.
Lijkt me leuk om zoiets in elkaar te zetten.

Andere antwoorden (2)

Kijk de kids top 20, of op de site van de kids top 20
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!! Daar heb ik niet aangedacht.
Hier bij de KVS (kindervakantiespelen) wordt veel van roompot/minidisco gedraaid. Je kan ze op youtube >> kooskonijn.

Zelfs de kinderen van 10 tm 13 dansen mee.

Wat voorbeeldjes:

- Dans
- Ze kunnen zeggen wat ze willen
- Gooi het er maar uit

Toegevoegd na 49 seconden:
Mijn zin klopt niet helemaal zie ik....

Je kan ze vinden op youtube >> kooskonijn.