Ik zoek de titel van een liedje?

Ik ben op zoek naar de titel van een liedje, het gaat hierbij om een dansje het is heel populair in amerika. Hierbij danst iedereen tegenlijk, ik dacht dat het zoiets als move like a dog was ofzo maar dat bestaat niet.. Iemand enig idee wat ik bedoel? Het is echt heel populair daar..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud? En welk Amerika? Noord of zuid?

Antwoorden (6)

Who let the dogs out van baha men misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is de tekst 'Make me move like a freak': "Mr. Saxobeat" van Alexandra Stan.
Amadea
12 jaar geleden
Shuffeling?
LMFAO - Party Rock Anthem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je de cha cha slide, heel populair en dan danst iedereen tegelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of de Macarena?..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Ketchup Song?