Welk liedje is dit??

Ik was naar een italiaanse muziekzender aan het kijken (deejay) en ik hoorde daar een liedje wat ik heel erg leuk vond. Ik ben helaas de titel vergeten maar sommige delen uit de clip weet ik nog wel:
Er liep een man in een roze dinopak rond en de mensen in de clip deden de helen tijd een trucje met hun vingers: de wijs' en middelvinger bij elkaar en de ringvinger en de pink. Het leek een beetje op een alienhand :)
Het was een soort danceliedje en de tekst was niet engels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

De clip zelf komt mij niet voor, maar als het een nummer is dat op een italiaanse muziekzender veel wordt gedraaid komt het waarschrijnlijk wel voor in de top 20/40/50 whatever.

Op de onderstaande site is de Italy top 20 te bekijken:

http://top40-charts.com/chart.php?cid=18

Succes met zoeken ;).