Is dwonload site i mesh te vertrouwen?

Deze vraag mag Aleen door profs beantwoord worden dus bv dj's.

Toegevoegd na 12 minuten:
sorry ook niet profs mogen deze vraag beantwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Mesh is een programma waarbij je een bestand op kan slaan, en dat bestand wordt dan meteen gesynchroniseerd op alle computers die aan die groep hangen. Het is te vergelijken met Dropbox.

Het is dus niet echt een download site.

Dit programma is gemaakt door Microsoft, dus het is te vertrouwens. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouuuuu... Tis en blijft wel Microsoft hè... xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zullen er geen vreemde dingen mee doen of virussen in stoppen. ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is veilig hoor. Was niet serieus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent toch wel een prof hè? Oh nee,hij heeft zijn eisen bijgesteld.

Andere antwoorden (1)

ik heb iMesh zelf ook gehad en vond hem niet handig omdat er veel troep bij zat als je een liedje wou downloaden; bijv: de helft van het liedje niet origineel, enz..., ik zou gewoon via torrentz.com downloaden, dan heb je meestal het beste, succes:D!