Weet iemand van wie dit liedje is met de tekst: Can't you see, I am the only one ..........? van rond het jaar 2000.

Toegevoegd na 26 minuten:
Het refrein begint dan steeds met "Can't you see"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een man en een rustig romantisch nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je één zin/regel van de tekst weet, kan je op songteksten.nl die zin intypen, dan komen er alle liedjes waarin die zin voorkomt, alleen kan wel moeilijk zijn want soms zijn er dat dus veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je kijken bij de nummers van de zoon van Julio Inglesias?

Het beste antwoord

X-Session - Destiny

http://www.youtube.com/watch?v=07p6YkygaLs&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat een komisch filmpje! En tot nu toe het enige antwoord wat voldoet aan de vraag....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wat ik zocht,dank

Andere antwoorden (3)

Melissa Etheridge: I`m the only one?

Maar er zijn veel meer liedjes met zo`n zin in de tekst...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het Maria Mena

Toegevoegd na 30 seconden:
is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Is geen man.
Nog geen duimpjes om hoog dus ik doe ook een mogelijkheid. Eternal - I wanna be the only one. http://www.youtube.com/watch?v=stXaa3Ac3QM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wordt gezongen door een vrouw dus is geen antwoord op de vraag.