Kent iemand dit liedje?

Aan het begin hoor je een gitaarsolo en daarna volgt er de hele tijd een stem die zegt wooooohooo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fifa 98!!! Jeugdsentiment

Antwoorden (6)

Blur - Woo hoo.
Niet moeilijk om te vinden, woo hoo klonk me al bekend, haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist ja! Niks Woo hoo, Song 2!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow haha, dan deze ook maar een plus ;)
Als het Blur niet is, kun je ook nog denken aan Big Black Horse van KT Tunstall: gitaar en woohoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, knap gevonden ;) Ik weet alleen niet of je het intro een gitaarsolo kan noemen :P +!
Is het niet van

K'naan - waving flag
Dat liedje die ze draaide bij het WK in Afrika
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mis alleen de gitaarsolo en het 'woohoo'... Verder klopt 't precies :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
woohoo op 29/30 seconden al, en zo'n beetje door het hele nummer heen.
Jaaaa ik weet zeker dat het dat liedje van Blur moet zijn ! ;p