Waarom doet die stomme radio apps het niet goed :-( ??

De app van radio 538 werkt prima maar qmusic en slamfm geeft continu reconnecting aan, waar ligt dat toch aan...?

Toegevoegd na 9 minuten:
O ja ik beluister het gewoon via wifi maar dan wel blauwe streepjes in plaats van drie...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Kan aan de internetverbinding liggen

Toegevoegd na 1 uur:
Oke je zegt dat je wifi gebruikt dus internet verbinding is niet het probleem maar dan is de app het probleem misschien een bug??? Lees even de reviews misschien hebben meer mensen dit probleem en ga ook even naar app store en dan naar de app en klik dan op meld probleem. Dan kunnen ze het problEem hopelijk verhelpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internetverbinding is vaak de eerste reden maar de site kan ook offline zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan aan de internet verbinding, Er is ook een app waar je Alle radio's stations kan ontvangen, misschien doet die het dan wel.