Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is kelly clarkson miss independent gothic?

is het liedje miss independent van kelly clarkson gothic? mijn vrienden zeggen van wel en ik word er behoorlijk mee gepest dat ik naar die muziek luister

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat maakt het uit of je naar gothic luister? Ik luister ook lekker naar house en techno/hardcore. Het is gewoon fijn muziek. Als jij het leuk vindt, moet je het gewoon luisteren. Als je vrienden hiermee zitten, moet je het niet vertellen. Wel gewoon luisteren naar welk liedje dan ook, smaken verschillen eenmaal.
Kimath
12 jaar geleden
Wat een rare vrienden heb jij.. Je mag toch zelf weten waar je naar luistert?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, trieste vrienden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, totaal niet.

Even snel naar het nummer geluisterd, ken het nummer totaal niet. Maar ik ben wel zeer bekend in het alternatieve genre, waaronder Gothic muziek.

Dit nummer, maar Kelly Clarkson in het algemeen, is Pop muziek. Dit nummer zou ik eventueel nog willen plaatsen in alternatieve R&B, maar voornamelijk Pop.

Met Gothic muziek kan je het best refereren naar het volgende:
Een bekende groep (niet helemaal gothic, maar heeft er veel weg van: Within Temptation ( http://www.youtube.com/watch?v=reGlno9aUpw )

Een echte gothic groep: After Forever (http://www.youtube.com/watch?v=K_sHjB5aHgo)

Natuurlijk zijn er veel 'gothic-achtigere' groepen, maar dit zijn nog redelijke bekende voorbeelden.

Leuk weetje eventueel: Beide groepen, bovengenoemd, komen uit Nederland :)

Conclusie: Kelly Clarkson is totaal niet relevant aan bovengenoemde bands, noch aan het Genre 'gothic'. Dat zij Kelly Clarkson luisteren hoeft niet te betekenen dat het Stom, alternatief, anders, of ook vaak 'gothic' genoemd is.
Alhoewel Kelly Clarkson een heel normaal persoon, al bekende groep is.

Dus nee: Niet gothic, je vrienden, kennissen of mensen op je school zijn gewoon gek, raar, apart en behoorlijk bevooroordeeld.

Negeer ze, of overtuig ze met bovenstaande voorbeelden.

Succes en veel plezier met luisteren met Kelly Clarkson.

(Goeie muziek trouwens ;) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
After Forever!Mijn favoriete band.
(samen met Nightwish )
En wat is er mis met Gothic(muziek)?
Ik ben zwaar beledigd...('_\\)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje beter als dit antwoord kan ik waarschijnlijk niet krijgen dus heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Het liedje is van Kelly Clarkson, Ne-Yo heeft ook een liedje genaamd miss independent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding