K2 zoekt K3. Met welk accent?

Naar aanleiding van de vraag net over Patty Brard ben ik eens op internet gaan kijken naar filmpjes van de audities voor K2 zoekt K3. Ronduit afschuwelijk natuurlijk, op een paar dames na die echt kunnen zingen.
Maar ik vraag me af, ik zag ook iemand met een echt noord-Nederlands accent. Is zo iemand een optie voor deze Vlaamse meidengroep? Gaan de liedjes niet heel anders klinken dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

K3 is een commercieel produkt van het Vlaamse productiebedrijf 'Studio 100'. Het zal logisch zijn dat de gekozen kandidate, die allang gekozen is, ook uit België komt. Al was het alleen maar wegens praktische en organisatorische redenen. Dat hele gedoe op tv is gewoon 'entertainment', opgepompt met gebakken lucht uit Nederland en België.
Dus ja, het wordt Vlaams en blond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit antwoord vind ik het meest logische. +10 dus.

Andere antwoorden (4)

ja, die gaan idd heel anders klinken. het kan niet anders dat deze show weer een leuk inkomstenbronnetje van SBS6 is en dat er allang een vlaamse meid is gekozen. Voor veel mensen (vraag me niet waarom) leuke tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt da vlaamse juist zo schattig, zou schande zijn daar een
greunigse of zo tussen te zetten.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Grunningse"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 is overigens niet van mij...
capthavoc
14 jaar geleden
ik schreef het zoals ze het uitspreken ;)
Het Vlaamse was juist het extra sappige eraan!
Dus dat mag blijven of terugkomen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij gaat het gewoon om het kunnen entertainen van kinderen. Dus maakt het accent niet zo heel veel uit. Bovendien is er aan een accent ook nog wel wat bij te schaven.
Bij een programma als Idols zingen sommige kandidaten belabberd Engels, maar als ze bijv. in de finale komen zijn ze al flink gecoacht en opgeleid.
Dus wat mij en mijn dochter (7) betreft maakt het niets uit. Zij is ook helemaal lyrisch van dit programma overigens.