Wie weet hoe deze tune/song/melodie heet?

Het gaat ongeveer zo: DUN DUN, dun dun, DUN DUN, dun dun, DUN DUN, dun dun, DUN DUN, dun dun, tiedelieeeeeeee, tiedelieeeeeee, tiedelieeeeeeee, tiede. Het is zo'n spannend muziek deuntje die vast iedereen kent, op piano kom ik bij het eerste gedeelte met: D D, F G, D D, C C#, Herhaling. Maar hoe heet dit melodietje nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (5)

Jou beschrijving/noten doen mij aan deze melodietjes denken:

- The Kraken - Pirates of the Caribean
- James bond theme

Voor de rest kan ik er niet zo veel van maken... Weet je ongeveer in welk ritme de noten gaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Dit is hem ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw goed gevonden! +je
Ik heb het geprobeerd op piano, en het is Mission impossible. (youtube link bijgevoegd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet de theme song van jaws?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals je het omschrijft moet ik denken aan mario bros. maar dat zal het wel niet zijn..