Hoe haal ik al mijn liedjes uit verschillende mappen?

Mijn muziek staat in mappen op artiest en daarna op album, ik wil graag dat de muziek uit de mappen gaat, en los in de map 'Mijn Muziek' staat. Ik heb geprobeerd te zoeken in de map 'Mijn Muziek' op *.mp3, alleen krijg ik dan veel minder resultaten (3.228) dan dat er werkelijk in de map staan (6.557).
Verder geeft de map 'Mijn Muziek' bij eigenschappen aan dat er 6.557 bestanden in totaal in staan, maar als ik de map open en alles selecteer en wordt er aangegeven dat er 6.531 bestanden in de map staan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?
Ik ben niet er goed met computers.

Alvast bedankt! (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Antwoorden (3)

Warschijnlijk zijn niet alle bedtanden mp3'tjes maar ook albumhoezen ect. Ik denk dat je map voor map moet verplaatsen naar mijn muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien begrijp ik je vraag niet, maar waarom zou je zoveel nummers los in de map Mijn muziek zetten?
Verplaatst gewoon al die mappin in de map Mijn muziek, dan heb je het tenminste overzichtelijk.
Je kan ook het gratis programma iTunes gebruiken, daarin kun je makkelijk al je muziek importeren, beheren en afspelen en dan heb je een mooi overzicht;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil graag al mijn nummers los hebben omdat ik nu niet gemakkelijk een nummer vind dat ik zoek doordat ik niet weet ik welk album het zit, of soms weet ik artiest niet. Daar komt nog bij dat sommige artiesten 2 mappen hebben. Dat maakt het voor mij erg onoverzichtelijk.
De mappen staan al in de map muziek, maar ik wil graag gemakkelijkere manier hebben dan ze steeds handmatig te legen omdat het 1.045 mappen zijn.
Daarna wil ik het inderdaad in iTunes zetten.
Toch bedankt voor de tips! (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je beter gelijk iTunes installeren en ze daarin importeren, want in iTunes heb je dan alles overzichtelijk en kun je ook makkelijk zoeken naar Artiest en Album e.d. en ze zo ook makkelijk legen.
ga naar zoeken en doe dan andere zoekopties en afbeeldingen, muziek en videobestanden en laat hem dat zoeken door de hele computer kopieër al die bestanden en plaats ze in de map mijn muziek