Ik ben op zoek naar de titel en componist van een vocaal klassiek muziekstuk uitgevoerd door 2 vrouwen. Kan iemand me hieraan helpen?

Ik denk dat het muziekstuk bekend is onder klassieke muziekliefhebbers, het is vooral vocaal en uitgevoerd door 2 vrouwen, en is volgensmij van een operette die waarschijnlijk is uitgevoerd na het jaar 2000. Ik denk dat het relatief recentelijk gecomponeerd is waardoor mozart en consorten afvallen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
AWM
14 jaar geleden
Ik vrees dat er te weinig gegevens zijn in je vraag om een antwoord hierop te kunnen geven.

Het beste antwoord

Bedoel je misschien 'Het Bloemenduet' uit de opera 'Lakmé'?
http://www.youtube.com/watch?v=8Qx2lMaMsl8
Het meest bekend door het 'Ingrooves Symphony Orchestra'