Ik ben opzoek naar de CD van Carol King Simply things, met name het lied One. Waar kan ik deze verkrijgen in NL?

Ik heb hier namelijk een dierbare herinnering aan en wil dit lied graag zelf zingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Andere antwoorden (2)

Het is Carole King en de cd heet Simple Things . Ik vond op Bol.com een Japanse import CD van haar en ik vermoed dat dat dezelfde is als degene die op Amazon.com staat . Zie link van beide websites en afbeelding.
Ik zou even naar bol mailen om het zeker te weten.

Toegevoegd na 17 minuten:
Sorry, ik heb even op het EAN nummer wat bij Bol vermeld werd gegoogled maar dit is een andere CD . Waar het nummer One niet op voorkomt.

Toegevoegd na 25 minuten:
De laatste bron is de LP en niet de CD en deze stond in 2009 op Marktplaza te koop. Ik kan het niet uitstaan maar meer kan ik niet voor je vinden. Volgens mij staat het nummer alleen op deze lp/cd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze (Japanse import) cd is voor een redelijke prijs bij Amazon.com verkrijgbaar. Zie link. Ik heb daar goede ervaringen mee. Als je dat niet wilt, dan wil ik dat wel voor je doen. Stuur me dan een privé bericht zodat we dat kunnen bespreken. (via berichten bovenaan de pagina - nieuw bericht - aan: gbcentaurus) Importeren via een goede cd-winkel (zie link) kan ook, maar Japanse import komt gauw uit op 50 euro of meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Amazon staat er wel een cd van te koop, zie http://www.amazon.com/Simple-Things-Mlps-Carole-King/dp/B000VJXBUG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1310296718&sr=8-1. Er staat tussen haakjes Mlps achter en dat betekent volgens http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=569405 dat het een Japanse reproductie van de lp is. Hier kan je van elk lied een fragment horen: http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B000VJXBUG/ref=pd_krex_listen_dp_img?ie=UTF8&refTagSuffix=dp_img
Amadea