Hoe speel je de solo van Stairway to Heaven op de akoestische gitaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hier heb je een guitar tab. Weet niet of je ze kan lezen, maar hier staat het hele nummer van Led Zeppelin beschreven. http://www.fretplay.com/tabs/l/led_zeppelin/stairway_to_heaven-tab.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat dat de content niet wordt toegelaten in ons land, dus het werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in google nummer + tab intikt krijg je genoeg resultaten waarvan er een wel zal werken. Probleem is wel dat er ook vele verkeerde tabs bestaan dus ik raad je aan goed te luisteren. Op Youtube kan je ook zoeken op naam plus lesson en/of guitar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik scrolde een stuk naar beneden en daar stond de hele tab

Andere antwoorden (1)

http://www.youtube.com/watch?v=dzkVoLJ0Hqs&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook al gezegt, maar werd verwijderd ???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan ik toch niks aan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk niet, maar wel een beetje raar..