Hoe heet dit liedje??

Ik hoor vaak dit stukje ik wil wel weten van welk liedje dit afkomstig is. Luister van 00:00 tot 00:14 hier is de Youtube link; http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=_9Sq28pm7x8

Mdvg Minikillfighter

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Amadea
12 jaar geleden
Op mijn laptop komen bij die link 4 filmpjes. Welke bedoel je?
Amadea
12 jaar geleden
Is er ook iemand die kan vertellen hoe je een iPhone link kunt omzetten in een normale internetlink?
Kimath
12 jaar geleden
ik heb geen idee, bij mij werkt het ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omzetten als volgt: http://youtube.com/watch?v=_9Sq28pm7x8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klinkt zooo bekend, ligt op het puntje van me tong..
Kimath
12 jaar geleden
kijk eens bij de antwoorden.

Antwoorden (1)

Het nummer dat je zoekt is deze: Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye - Steam

Toegevoegd na 32 seconden:
Er zijn meerdere versies van dit nummer gemaakt volgens mij, maar dit is het origineel.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goed hoor!! Ik ben zo blij met je antwoord want ik ben er al een uur mee bezig. Om gek van te worden, als je het zo meefluit en het niet weet.....nu kan ik tenminste stoppen met denken haha ;-)