Ja, tenzij je ze download uit itunes, dan moet je er geld voor betalen. Download je ze dmv frostwire oid, dan is het helemaal gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan liedjes downloaden via heel veel sites die zijn dan gratis, maar eigelijk is dat illegaal, op itunes vind je ook liedjes en dan moet je er wel geld voor betalen, dat is niet illegaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan als je het via iTunes doet dan kost het wel geld. maar probeer eens www.listentoyoutube.com dat is een site waarbij je de link van het liedje bij YouTube moet kopiëren en plakken bij listentoyoutube en dan moet je hem downloaden en dan bij je muziek zetten en over plaatsen naar iTunes dan synchroniseer je je iPod en dam staat het liedje erop.

veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar het is meestal illegaal het is illegaal via p2p dat betekend dat je het bestand upload van andere gebruiker(s) van de software die jij ook gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liedjes downloaden is in principe illegaal, tenzij je het via itunes doet. Het nadeel is dat je dan wel voor je muziek moet betalen. Nu limewire is geblokkeerd kan je het beste downloaden via een torrentsite zoals piratebay.org of torrenz.com (die zijn allebei betrouwbaar) of via een youtube converter. (gewoon intypen op google)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het legaal wil niet, dan gebruik je iTunes maar illegaal wel, dan gebruik je Imesh of µTorrent. als j gepakt word met illegaal downloaden dan moet je wel een boete betalen, maar dat is zelden bij mensen meestal betaald de site de boete.