Iemand idee hoe dit liedje heet?

er komt iets in voor van; i'll going down down down with the... beautiful girl i ever seen i'l going down down down.. ja en zo verder heb al best veek gezocht maar kan het echt niet vinden, iemand idee hoe dit liedje heet?

Toegevoegd na 6 minuten:
Dank je wel! ik weet het nu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Serieus deze vraag is al wel 36 keer gesteld de laatste maand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ga jij even alle antwoorden door zoeken met: hoe heet dit liedje, als titel? Nou ik vond het niet dus daarom vraag ik het bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha dankje

Het beste antwoord

Crystl Fighters - Plage

Toegevoegd na 1 minuut:
Crystal Fighters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.youtube.com/watch?v=9b4ewV7gA78
bedoel je deze?

Toegevoegd na 48 seconden:
oops, te laat..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
christal fighters