Ik ben op zoek naar een Franse zomerhit eind jaren 80 begin jaren 90

Het was een snel vrolijk liedje gezongen door een Franse groep. In de tekst kwam iets voor van soleil, vacances en ging in ieder geval over vakantie.

12 jaar geleden
in: Muziek
19.9K
anneliez
12 jaar geleden
Dat is met alle zomerhitjes ;)

Antwoorden (6)

Tomber la chemise van Zebda uit 1988 misschien.

http://www.youtube.com/watch?v=TJR8BdJvNYg

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht het hem niet zijn, dan heb je misschien iets aan onderstaande link. Is een overzicht met de 100 grootste Franse hits, met youtube links.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Het is niet van de jaren 80-90 maar mis bedoel je deze: Michel Delpeche - -Pour un flirt avec toi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht ben je op zoek naar Le Printemps, van Michel Fugain...

Toegevoegd na 2 minuten:
Weliswaar geen echte zomerhit, maar verder lijkt het te kloppen.
rose
12 jaar geleden
La tribu de dana van manau
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gokje: desireless met voyage voyage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Les G.O. Culture - darla dirla dada misschien?