Hoe kan ik liedjes vanuit mijn computer naar mijn Samsung Ch@t zetten zonder USB?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ja, dan moet je een Bluetooth stick hebben om via bluetooth verbinding te kunnen maken met je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt mp3's per e-mail versturen. Het is dan wel raadzaam een snelle wifi-verbinding te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Via SD (SD kaart uit de telefoon in een kaartlezer)
- Via bluetooth (als de computer/laptop niet over bluetooth beschikt; bluetooth adapter kopen)
- Via een cloud-dienst (zoals (G)mail of Dropbox)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je computer Bleuthoot verbinding heeft. Vervolgen kan je gewoon doen wat je anders ook doet, bestand kiezen en verzenden, succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Natuurlijk kan je de bestanden vanaf het internet op je mobiel ook mailen. Vergeet niet te de bluethoot van je pc aan te zetten.