Ik heb een album van 1 t/m 710 nummers. Nu heb ik 711 t/m 722 toegevoegd maar die staat boven de andere, hoe kan ik dat veranderen?

Bij het toevoegn van het nieuwe album staan de nummers 1, 711, 2, 712. enz. waarom is dat zo, waarom staan ze niet gewoon 1, 2, 3, 4, enz. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Hier heb ik toch wat meer informatie nodig? waar voeg je de albums aan toe is al een eerste vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bestandsnamen met drie cijfers moet je "1" wijzigen in "001",
"2" in "002" enz. Op die manier komen ze keurig op nummer onderelkaar.