Hoe heet dat stripper deuntje?

Voor een drama opdracht heb ik die muziek nodig die ze altijd voor de grap neurien als iemand gaat strippen; het gaat zo; pa, pa, paaaa, papa paaaa, pa, paaaaaa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
27.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is er eentje van Jackass. Bedoel je die?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik bedoelde, you can leave on Your head maar toch bedankt!

Antwoorden (8)

Dat is big spender!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem dankje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje. Jij was eerder! ik drukte wat te laat op 'reactie plaatsen'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niet hoor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
You can leave your hat on van Joe Cocker! Geweldig nummer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx!
Amadea
12 jaar geleden
Hoezo bedank je daar Belle87 voor? Roland1995 kwam hier eerder mee....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, had de reactie hierboven niet gezien! ik had al op 'antwoorden' geklikt maar omdat ik een telefontje had duurde het verzenden wat langer! Ik zal Roland1995 een plusje geven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Ronald1995 ook bedankt. En ik wist dat ze hem ongeveer tegelijk hebben gestuurd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plusje voor jullie allebei, aan de techniek kun je niets doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
You can leave your hat on van Joe Cocker idd!
Demi Moore doet haar striptease op "Money can't buy it" van Annie Lennox. De video uit die film van youtube is alleen voor ouder dan 18. Vreemd, want volgens de kijkwijzer mag het hier in Nederland gewoon vanaf 12.

De clip van Annie Lennox mag wel gewoon bekeken worden. http://www.youtube.com/watch?v=2CjBgIe9WkE&feature=fvwrel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pink Panther Theme bedoel je...! Wat ook een bekende is , uit 1962 (!): The Stripper, van Davis Rose. Ff googlen en je vindt ze wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat zal de Can Can zijn.
een jaar geleden