Welk programma zet de juiste naam, artiest, album etc. bij een .mp3?

Ik heb veel muziek waarbij de tags niet kloppen, om dat allemaal zelf te gaan bewerken ben ik over 7 jaar nog niet klaar dus zoek ik een gratis! programma die dat voor mij doet. Ik heb zelf al veel gezocht maar alles is óf flut óf betaald, dus weet iemand een goed programmaatje daarvoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat hier een programma voor is.
Ik heb hetzelfde probleem :(
Kimath
12 jaar geleden
ik heb het allemaal handmatig gedaan, duurt ff maar valt best mee. Ik had 1000 nummers, overal staat nu albumcovers en dergelijke bij :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nu bijna 3000 en was van plan daar nog wat aan toe te voegen...

Het beste antwoord

Het volgende programma is "the godfather " onder mp3 tags software :

http://www.snapfiles.com/get/godfather.html

Lees op de pagina de mogelijkheden. Super goed !

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Screenshots van dit geweldige programma:

http://www.snapfiles.com/screenshots/godfather.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tagscanner gebruik ik zelf. Werkt er goed en gebruiksvriendelijk