Is het cocert van de tmf awards 2011 op dvd verkrijgbaar?

Zoja waar , zonee komt ie nog. Zijn er wel opnames gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dit staat op deze site http://www.shownu.nl/verhaal/ben-saunders-grote-winnaar-tmf-awards-2011
De hoogtepunten van het TMF Awards Festival met de uitreikingen zie je in het TMF Awards Festival report op zondag 19 juni om 12.00 uur op het digitaal kanaal TMF NL.

In de daarop volgende week zenden we alle concerten van het TMF Awards Festival afzonderlijk uit, iedere dag een ander concert om 10.00 uur en 17.00 uur op TMF NL

Dus opnames zijn wel gemaakt. Op dvd is het nu nog niet verkrijgbaar maar je zou natuurlijk een mailtje kunnen sturen naar TMF en vragen wanneer er een dvd van uitkomt en mocht dit niet het geval zijn of zij misschien de uitzending voor je op een dvd willen zetten en toesturen.
Via deze link http://www.tmf.nl/algemeen/contact kun je rechtstreeks je vraag stellen aan TMF.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het concert is nog niet eens geweest? Volgens mij niet, in ieder geval, ik ben hem nooit tegengekomen in winkels of op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is er nog niet maar hopelijk komt die snel in de winkels te liggen