Wie herkent dit hele korte fragment?

Ik doe mee aan een muiziekquiz en ben op zoek naar de uitvoerende van dit fragment. Het is extra moeilijk omdat het fragment wel héél erg kort is.
Aangezien alle middelen zijn geoorloofd om tot een oplossing te komen, probeer ik het langs deze weg.
En nee, er valt niets mee te winnen (hooguit wat puntjes voor goede antwoorden :)
http://members.casema.nl/sektor1/mix10.mp3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet een iets langer fragment dan deze seconde? Dit is haast onmogelijk. Je kunt het nog met shazam proberen maar van mij hoef je in dit geval niet veel te verwachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan je die quiz doen, lijkt me echt leuk!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.introkwis.be
Gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tanks!!

Het beste antwoord

Ik zou zeggen tainted love van soft cell
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mijn telefoon is het

Joan Osborne met St. Teresa