Ik denk toch wel I Know You Want Me (Calle Ocho) van Pitbull

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Voor mij is dat nog steeds 'Zo verlieft op jou' van Mick Harren. Maar deze is van 2008...

Verder vind ik 'Ik heb de zomer mee gebracht' van Jacques Herb en 'Sjalalala' van Wolter Kroes wel lekkere nummers voor deze zomer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I Gotta feeling, Black Eyed Peas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pitbull i know you want me. en esmee denters get me outta here ''burp''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal zijn dat de nummers die je overal hoort en waar je gek van wordt (ik persoonlijk, sorry, ik zal niet voor iedereen spreken). Je hoort ze vaak op TMF (+ je ziet de clip), op de kermis, in de supermarkt, in café's enzo.

Persoonlijk vind ik de hit van de zomer: Mika - We are golden, want MIKA is terug!!!
Ik heb hem nog niet zo vaak gehoord, misschien wordt het liedje populairder als iedereen weer terug is van vakantie :D dus dan is het geen zomerhit.

Dus misschien dan toch PITBULL zoals iemand hiervoor al antwoordde

Ik vind Lambada 3000 (de cover van de originele La Lambada van vroeger) ook wel echt zomers. Een leuk liedje dat nu in een modern jasje terugkeert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zomerhit van 2009 weet ik niet. "La Mezcla" van Michel Cleis vond ik erg lekker van de wat bekendere nummers (http://www.youtube.com/watch?v=hAPTGkRO3hI).
Zelf vond ik Ferry Tayle en Static Blue - L'acrobat erg mooi, waarbij de Andy Blueman remix het helemaal afmaakt (http://www.youtube.com/watch?v=XwogvB_SSoA).
You know I want me van Pitbull vind ik overigens maar een goedkope plaat, het betere jat werk zal maar zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor mij: Gotta touch you right now, hele week gedraaid tijdens mijn intro-week. =)

Volgens mij is er dit jaar verder geen echte 'zomerhit' of ik heb t gemist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat liedje van Jan Smit met die Surinaamse jongen is ook wel heel leuk en zomers. Iets van ''een tuintje in mijn hart''.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nog niet bekend. De zomer is nog lang niet voorbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb helemaal niets met Jan Smit, maar "Ik heb een tuintje in mijn hart" is wat mij betreft een kanshebber (samen met de Surinaamse Damaru, het liedje heet: Mi Rowsu).

Daarbij kun je de hit ook nog eens downloaden op onderstaande link. De opbrengst komt geheel ten goede aan SOS-Kinderdorpen, dé hulporganisatie op het gebied van weeskinderen. Zij bieden weeskinderen een liefdevol thuis in hun eigen leefomgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is absoluut "Prélude à l'après-midi d'un faune" van Debussy
(http://www.muziekstromen.nl/debussy/index.php?work=prelapres)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het idee dat er dit jaar niet een 'Dé zomerhit van 2009' is. Elk jaar was er wel zo'n nummer wat je overal hoorde en waar allerlei dansjes op gemaakt waren etc, en dit jaar (gelukkig) niet. Lekker, die afwisseling op de radio's etc! ;-)