Bestaat er een iPod app waarmee je eigen radiostation kunt beheren en maken?

Dit lijkt mij namelijk best leuk. En kunnen mensen het dan ook horen op hun radio? Alvast bedankt

Toegevoegd na 9 uur:
Graag ook waar je Muziek mee kan uitzenden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

yodl, qik, streamage zijn een paar voorbeelden.

Toegevoegd na 1 minuut:
dit werkt alleen voor internetradio uiteraard. zelf uitzenden op de fm band mag niet zonder vergunning is voor de meeste van ons dus niet interessant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe krijg ik muziek op yodl?
Ook met radionomy.com kan je gratis radio maken op het net.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg niks ALS ik hem in de AppStore opzoek. Waar kan ik hem vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ter verduidelijking: dit is geen Apple-applicatie maar een gratis internettool.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok