Ik zoek een liedje

Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar, dit komt er er ongeveer in voor: She is a little .... ........dynamite
liedje is oud tussen de jaren 90- 2005

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (4)

ik weet echt het liedje niet maar door deze woorden moet ik heel sterk aan litlle richard of een of ander oude rock zanger denken misschien komen we er achter door associeren
12 jaar geleden
Chevelle franklin en beenieman- dancehall queen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel veel ouder (1973/ 1974) is het nummer Dynamite van Mud, maar dat is wel heel erg bekend. Het refrein. heb ik even toegevoegd.

And then she walked in looking like dynamite
She said, "Now come along, Boogaloo through the night"
And by the way, she's moving well, dynamite
Might she not, with all she's got
She's got the whole town lighting up, dynamite
Nobody quite knowing what to do, wrong or right
But they all know Dyna is Dynamite and they're right
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kliIk denk dat je Dancehall Queen van Beenieman bedoelt. Zie video.

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh, ik zie nu dat dat al genoemd was. Mijn scrollfunctie verloopt heel schokkerig, dus ik had net niet gezien dat er tusen die 2 antwoorden met grote video's nog een klein antwoord stond.
Ik laat m'n antwoord toch maar even staan, omdat de video erin zit.