weet iemand wanneer het liedje niet haten van keizer uitkomt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Is nog niet bekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keizer heeft al een mixtape uitgebracht genaamd 'Straategisch'. Op dit moment brengt Keizer een webtape uit genaamd 'De Oorzaak deel II'. Bij de webtape plaatst Keizer elke maand tracks op de website van Nindo en www.puna.nl waar ze gratis te downloaden zijn. Als de webtape compleet is kunnen de fans de tape uiteindelijk zelf in volgorde zetten en bepalen hoe ze het willen beluisteren. Van 3 nummers van de Webtape 'De Oorzaak deel II' zijn al video's geschoten, namelijk 'Koning, Keizer, Admiraal', 'Hoe ze Loopt' en 'Niet Haten'(de laatste moet nog uitkomen).

(Bron:wikipedia.nl )

Groet:Zoekertje