Welke band speelt dit nummer?

ik heb nu al de hele week een bijzonder irritant deuntje in mijn hoofd.
enkele zinnen er uit; even aan mijn moeder vragen, annemarie, annemarie...

12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Dat is de band Bloem. Inderdaad héél irritant!

Toegevoegd na 2 minuten:
Nu vergeet je het helemaal nooit meer:-)
http://youtu.be/rrs6ATnaXSU
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ja, dat is 'm, erg he, grrrrrr
even geduld, beste antwoord is binnen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je, volgens mij is een van de zangers de zoon van Mies Bouwman, dus even aan moeder Mies vragen:-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Irritant?

Andere antwoorden (2)

even aan mijn moeder vragen , ik zweer dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij, even aan mijn moeder vragen .

http://www.youtube.com/watch?v=ik4LrMDdRx4

ik denk trouwens dat je twee liedjes door elkaar haalt want dat annemarie annemarie is ook een liedje maar komt niet in dat liedje even aan mijn moeder vragen voor.

ik weet dat liedje van annemarie niet eigenlijk, maar ik weet wel hoe dat gaat , maar de titel niet

Toegevoegd na 2 minuten:
of toch wel ja volgensmy wel ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam van de band is Bloem