is er een rap nummer waarbij de artiest rapt over zijn meisje en tegen haar dingen zegt zoals:

ik doe soms domme dingen maar je weet dat ik het niet zo bedoel. en der gelijke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (1)

Er is een liedje van Akon, waarin hij zich verontschuldigt tegenover zijn vrouw, en sorry zegt voor alle stomme dingen die hij heeft gedaan en laat blijken dat ze hem overal de schuld van mag geven. Ik weet niet zeker of het rap is (kan soorten muziek nooit heel goed onderscheiden), maar de tekst is echt prachtig.
Akon - sorry, blame it on me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje ik vind akon onder rap en r nb vallen